Hola, porto uns mesos preparant l’oposició d’administratiu FGC i tinc un dubte d’organització. Entre setmana vaig fent estudi cada dia després de la feina, però els caps de setmana mai tinc clar si val més aprofitar-los a tope o relaxar una mica.
Els dissabtes normalment em llevo amb ganes de fer, però diumenge ja estic més cremat i costa més. He provat de marcar-me objectius tipus fer repassos o mes test el cap de setmana, però llavors arribo a dilluns cansat i la setmana es fa més llarga.
Vosaltres com ho porteu? Estudieu també dissabte i diumenge o us reserveu algun dia lliure? M’interessa saber si algu té una rutina que li funcioni bé sense acabar esgotat.
Jo vaig provar d’estudiar set dies i al final anava fatal. Ara faig dissabte mati fort, estudi temari nou o repàs profund, i diumenge només test o repassos lleugers a la tarda. Diumenge matí lliure sempre, sinó em menjava el cap i el dilluns era un zombie.
Depèn molt de si treballes o no, suposo. Jo estic en actiu i caps de setmana intento fer alguna cosa però sense pressio. Dissabte si puc faig un parell d’hores, diumenge miro de descansar. Prefereixo arribar fresc entre setmana que cremar-me el cap de setmana i despres anar arrossegant-me.
A mi em va anar bé posar-me un dia totalment lliure, que normalment és el diumenge. Dissabte sí que estudio, però amb horari: matí i punt. Així tinc tarda de dissabte i diumenge per desconnectar, veure gent, sortir una mica. Sino això et passa factura, eh.
Gràcies per les respostes, veig que la majoria deixeu almenys un dia o mig dia lliure. Jo m’agobiava pensant que havia de fer totes les hores possibles, però potser es millor qualitat que quantitat. Provaré de deixar diumenge més relaxat i veure com va la setmana.
Una cosa que a mi em funciona: dissabte l’aprofito perquè tinc el cap més descansalat després de la setmana, i faig coses que em costen mes, tipus legislacio o temes nous. Diumenge només repasso coses que ja controlo o faig test tranquil. Així no em saturo i arribo bé a dilluns.