Hola a tothom,
Acabo de decidir-me per preparar l’oposicio d’administratiu de FGC. Fins ara havia estat mirant altres opcions però aquesta em convenç més per proximitat i perquè el temari no em sembla tan bestial com altres oposicions.
El tema és que estic una mica perdut amb per on començar exactament. Tinc el temari davant i és força ampli, entre legislacio, organització de l’empresa, administració pública… No se si hi ha alguna part que sigui més prioritària o si simplement hauria d’anar per ordre.
També m’agradaria saber si hi ha gent que ho estigui preparant ara per compartir impressions. Vaig per lliure de moment, sense academia, a veure com em va.
Qualsevol consell per arrencar bé és benvingut!
Benvingut! Jo vaig començar fa uns mesos i et dic que el temari d’administratiu FGC és bastant assequible comparat amb altres coses. El que sí, la part de legislació específica de la Generalitat i de l’organització interna de FGC es important, no la deixis per l’final.
Jo vaig començar pels temes més generals d’administracio i despres vaig anar als específics de FGC. Així agafes base i despres ja entres en detall. Ara estic repassant i fent algun test per veure com porto la teoria.
Hola! Jo també estic preparant això ara mateix, des de fa poc. Coincideixo que el temari no és tan brutal com altres opos però tampoc és plan.
Una cosa que m’està ajudant es llegir les convocatòries antigues per veure com van els exàmens, què pregunten més… així et fas una idea del que busquen. I el català, si no el tens molt fi, val la pena repassar-lo perquè tot l’examen és en català.